Rubrik:

Kl 02:25 inatt;

"Som Thåström sa: fast jag inte sagt det på så länge tänker jag på dig ibland. Du sover säkert jätte gott nu."

så löd ett sms jag fick. Mysigt o få sånna o trevligt att nån har tankarna på en ibland!

jahopp, torsdagjävel idag då. anlände till jobbet vid 20 över 8, börjar egentligen halv 7. skönt o få sova lite iaf men fyfan så tråkigt o tvinga sig upp varenda jävla morron.. allt går i samma äckliga spår o på helgerna lever man o försöker ta igen all missad tid man förlorar i veckorna.. inte underligt att man är helt död på jobbet.. helgerna är väl upplagda som så att  man ska ta de lugnt o vila upp sig för o kunna jobba.. ja kör lite tvärtom, försöker ta de så lugnt som möjligt i veckorna o sova mycke o sen på helgerna så är man vaken o hittar på saker..

men de är väl såhär de är. fram till den dagen man kanske hittar nån vettig tjej o dela livet med, som är trött på uteliv o fest o som man kan tillbringa sin tid med oavsett..
fast de är klart, de går ju inte hänga upp sitt liv på nån kanske framtida relation. nu står man ju ensam och får utgå ifrån de. vem vet, de kanske blir ensamhet resten av livet.. du vet aldrig vad som komma skall om man säger..

har funderat över en sak ett par dagar nu när man dödat lite tid vid datorn, folk som loggar in på msn och deras jävla namn!?
hmmm....
fattar inte hur man kan skriva tex; "Sover!" elle "Skriv ej!" bakom sitt namn..
ja kan ju kanske förstå om man skriver "pluggar" bakom, för då sitter man kanske vid datorn o gör de o har "upptagen" som status. men om de står "sover" hur i helvete beteér sig den personen som heter så åt?
är man så jävla msn kåt så man går i sömnen o loggar in? elle är de bara just att man kanske inte har alla knivar i lådan? o varför i helvete har man en msn om de står "Skriv ej!" bakom sitt ordinarie namn.. varför ens logga in på skiten om man inte vill att nån ska skriva? svårt o ge fan i o ens logga in i sånna fall.. folk asså!
de är en sort för sig ..
o nää! jag kanske inte har mycke annat o bry mig om än o störa mig lite på sånt där, o har ja tur kanske nån läser de här som brukar ha nån sådan typ av text efter o då själva börjar tänka att "aa fan va rätt han har, de är ju faktiskt rätt korkat av mig o skriva nått sånt" :)
fast iofs kan ja nog tänka mig att en del stör sig på mig oxå som jämt är inloggad fast har "inte vid datorn" som status, fast att ja kanske sitter där. men de är så de är =)

har förövrigt fastnat för en jävla bra låt!

John ME - Love is my drug.

inte för att kärlek är nån drog för mig men ibland önska jag nog att de var så.. då kanske man inte hade suttit här o skrivit nån meningslös blogg om sitt liv hehe..

meeeeeeen vem bryr sig egentligen..
de är ju trots allt du själv som kommer stå där sist kvar..
oavsett livet du lever..

glöm inte bort att saker varar inte för evigt, så ta vara på stunden och den situation du trivs i..
försök hitta ett betydelsefullt läge och sätt o leva på..

önska bara att ja själv kunde lyssna på mina egna råd o tankar..
men lustigt nog gör ja typ tvärtom... 
men de är väl så de är.. 
skönt som fan o skriva av sig iaf!
skulle nog kunna sitta o dra ner en massa meninglöst skit hela natten.. 

men likt som livet så tar även de här inlägget slut...

ha en underbar helg o bryr er inte för mycke om sånt ni inte kan gör något åt!

PUUUS & KRAAAM!

 

Kommentarer
Postat av: S.

Naae,bry sig för mkt om något man inte kan göra nåt åt är visst dumt...



<3

2009-01-22 @ 23:34:51
Postat av: Fia

Wow, ärligt för att vara kille hörru.. Well jag är en sådan jobbig människa som har msn på hela tiden! :P så vad jag än gör skriver jag det bakom, mja dock inte: Skriv ej. Så ska tänka på det framöver. haha

2009-01-25 @ 18:42:35
URL: http://fialottaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0