Varför måste jämt de här jävla fältet fyllas i? Hatar rubriker!

Stod o funderade en massa på jobbet som ja hade tänkt o framföra här men allt bara släpper så fort man sätter sig vid datorn, blir lite mera påtvingat o skriva något då på nått sätt.. man får ju en hel del funderingar o blir ofta frustrerad över saker när man står i typ 8 timmar om dan o lyssnar på radio..
hörde Tomas Ledins nya låt, håll ut elle nått sånt..
han sjunger att de är tyst som i en grav, undrar just hur fan han vet vad som händer 6 fot under.. om gubben har varit där o lyssnat.. vem vet? de kanske är världens party där nere. det ska iaf ja se till o ha =)
nee dags för gubben ledin o ge sig nu tycker jag.. lätt hänt att de blir för tjatigt (som med den där äckliga Per Gessle som bara gör sämre o sämre skit ju mer åren går).
men men.. vissa har väl inte den självinsikten att inse sånna saker..

Va tvungen o slänga in en bild på mitt nya ingrepp på kroppen =)
3 såkallade "microdermal"

har tyvärr tappat min mobil för många ggr så kameran är rätt trött men de syns iaf lite vad det är.. 





har sett på en del andra bloggar att dom lägger upp videos från tex youtube direkt på sidan, trodde ja hade lite kunskaper om datorer men tydligen inte så de får bli en helt vanlig länk..

http://www.youtube.com/watch?v=tYY0lu_Biu0

lyssnar inte i övrigt på sån här typ av musik men låten är skön på nått lustigt o obehagligt sätt :)

nee, nu ska ja göra torsdagen tänkte jag, vad nu de innebär !?
dra ner till Lill-Hampus jobb o leverera lite redskap så stackarn kan jobba haha..

Ta hand om er o om ni har en vettig tjej till övers nånstans som vill gå över från o bara vara vettig tjej till flickvän så hör av er! Moahahahaha!

Elle förresten skit i de! ja kanske trivs rätt bra själv ändå :D














hmm ..



elle gör jag de!?


Puuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuss!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Snyggt det blev, och även om jag skulle ha 1000 tjejer till dig så är du för kräsen i alla fall =P Det kommer när det kommer !

2009-02-05 @ 18:41:12
Postat av: Jocke

gillar inte när folk utelämnar sina namn :p

2009-02-05 @ 18:56:59
Postat av: Anonym

FAN så snyggt, NIIIIIICE!!!!! =D

2009-02-05 @ 20:44:37
URL: http://gili.blogg.se/
Postat av: utelämnar mitt namn bara för att retas lite

Ledsen att behöva säga det här men de finns ytterst få tjejer som är vettiga. Men jag känner på mig att du kommer hitta en. :)

2009-02-05 @ 22:08:07
Postat av: Anonym

Vet inte vem du är, men skriver utan att berätta vem jag är bara för att jävlas ^^

2009-02-06 @ 17:19:27
Postat av: J

Moget :P

2009-02-06 @ 17:21:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0