alla äro vi vandrare somliga äro det mera ..

(kommer aldrig på nån rubrik så den har inget med innehållet o göra)

har ju tänkt o skriva en massa saker hela tiden men ja glömmer lixom bort mitt lilla tillhåll bloggen=)
han är ju min polare i många lägen så ja får inte svika honom!

nee ska se till o dundra in mera text oftare..

så vad händer?
jaa va fan händer egentligen..
allt snurrar väl på som vanligt skulle ja tro..
upp o ner, ljust o mörkt, kallt o varmt..
hittar ingen balans där emellan..
antingen si elle så, up and down..

konstigt de där att man vet precis vad man bör göra o vad som är bra för en men man gör hela tiden helt tvärtom.
kanske inte är nått speciellt just för mig utan så äre väl för alla..

hemma från jobbet, håller på o hosta sönder mig. får väl skylla mig själv kanske men när de börja bli blod smak i käften för att hostan sitter så pass hårt då får man tycka synd om sig själv :)

håller på o försöker städa, de skulle inte vara några problem om man bara visste vart man skulle börja.. 
de är verkligen skit överallt. har man haft som en fritidsgård hemma sista tiden så blir de lätt att de bäckar igen. usch, folket som lämnar sina jävla sprit flaskor o burkar får fan ta med sig de hem oxå! 
nee man är ju för snäll för o säga till, "nej låt de stå de där fixar ja sen"
hehe sen o sen.. de där fixar jag näst nästa månad..
kanske!

nee de är bara ta tag i skiten.. på med latex handskarna och cykelhjälmen o sen äre bara börja sanera! :)

fan så skönt o bo ihop med nån egentligen?
varenda polare som ja har som bor ihop med nån har de tipp topp hemma, då kan man lixom städa för varann.
då blir de aldrig skitigt, för om flickvännen tex har varit o jobbat o man själv varit hemma hade man kunnat städa o gjort de jätte fint tills hon kom hem, då skulle hon bli glad o sen kanske man skulle få knulla..

haha så sjuk!

nee nog om äckelfanskitstädning!

just de, smsa mitt namn till 118100 för en tid sedan när man inte hade allt för mycke för sig,
sms tillbaka löd följande;

"118100 tror att Jocke (Efternamn) är en klämkäck pratglad kille som tycker om friluftsliv och rugby. vi tror även att han är ganska duktig i köket och att han tycker om att dansa".

tyckte de va lite komiskt.. 
de kanske är jag fast ja inte vet om de..
finns de nått rugby lag i lkpg?
köket klarar man väl av men dansa vet ifan, då ska de ha gått långt i sånna fall..

neee nu ska ja ta mig en stoor jävla kopp kaffe o en massa snus så ska ja se till att även de här skeppet kan glänsa!

tänk på att lycka oftast baseras på andras olycka!
finn din egen väg till o må bra och gör sånt du tror du inte klarar av!

dom sista meningarna är mest till mig själv för ja måste få dom sådär framför mig för o förstå många ggr.. 

Ta vara på er!
Puuss!




Hon var den vackraste person ja hade träffat någonsin.. 



 


Kommentarer
Postat av: Anonym

vem är den vackraste personen?

2009-02-19 @ 18:18:13
URL: http://gili.blogg.se/
Postat av: Anonym

Det kan se fint ut när man har tjej på ytan men sen har man gömmt undan all skit!!!

2009-02-19 @ 18:39:08
URL: http://fightforyourlife.blogg.se/
Postat av: TC

"då skulle hon bli glad o sen kanske man skulle få knulla.."



Hahahaha du är bäst, vet du det?

2009-02-23 @ 02:31:15
URL: http://zlapptazk.blogg.se/
Postat av: hmm

tja idiot... sluta yra retard

2009-03-01 @ 19:13:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0