AuwPriL AuwPriL

Faan nu va de sådär jävla länge sen man va här o kladda igen, skulle ju se till o dundra ner minst ett inlägg i veckan..
har knappt tid med mig själv så ännu mindre o sätta mig till ro vid datorn o försöka komma på en massa o skriva..

Så himla skönt de varit nu sista dagarna med sol o så! allt blir så mycke lättare på nått sätt, man känner verkligen att de är på väg mot bättre tider. den där jävla vintern här hemma i sverige gör en ju klippt jävla slut! de är ju som o gå runt i en dvala bara, kommer inte ihåg ett skit av den nästan, usch!

idag är det 4 år sen min kära Morfar lämnade oss... ska nog ta ett varv bort till hans sten sen o ta ett par ord med han <3
är lediga idag så måste ju försöka utnyttja tiden lite än o bara städa o tvätta o allt sån skit..

känner mig rätt tråkig för har verkligen inget o komma med såhär, de är ju de som är de värsta, man kan gå runt hela dagarna o tänka på saker man känner för o skriva ner men sen när man väl sitter här så är de hel tomt i skallen.. (nu tänker kanske en del av er att de är så jämt i mitt huvve men ja ser bara osmart ut men är de inte!)

ska fylla ut inlägget med lite bilder så de kanske blir lite roligare iaf=)







Såhär såg de ut i jockes badrum kl 05:05 i torsdags morse=) skönt med ett varmt bad innan man drar till jobbet, klappa mig själv lite på ryggen för ja gick upp så tidigt!
Duktigt SAJA! 




Sen måste ja ju självklart visa min nya gadd=) blev en tår på andra pekfingret
men orkade inte fota den..

Näää Glad Påsk alla kycklingar!!
Lär väl inte skriva nått mer innan dess så lika bra o passa på o önska er de!!

Kyssar o allt=)





varför vill man jämt ha det man inte kan få?
Jag kommer få det jag inte kan ta......



Kommentarer
Postat av: Anonym :P

Du och din gamla pingla kommer lösa allt, det känns nästan säkert. För jag antar att det är det du skriver om :P

2009-04-07 @ 15:40:57
Postat av: J

nja, där har du nog faktiskt fel..

2009-04-07 @ 15:52:02
Postat av: Anonym

Så är du nöjd nu din jävel när ja komenterar?? vavavav??? Din nya tatttttttooooo va nice =) måste gjort ajaj?? Hoppas att allt är bra och sådära!!??

2009-04-07 @ 17:13:21
URL: http://gili.blogg.se/
Postat av: gamla pinglan?

vare fel om att de va pinglan du skrev om eller om att det skulle lösa sig?

2009-04-08 @ 11:28:56
Postat av: Mr J

de va fel båda två!

2009-04-20 @ 21:53:44
Postat av: ...

vad är det du vill ha men inte kan få då?

2009-04-22 @ 00:05:31
Postat av: Mr J

Inget, jag tar vad jag vill ha, o vill jag hade så får jag de oxå! Moahahaha :)

2009-04-22 @ 18:28:25
Postat av: aya

Dax för ett nytt blogginlägg? Haha, alltid kul att läsa andras bloggar!!

2009-05-12 @ 07:15:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0