lalala ...

blir så frustrerad, en del (rätt många) människor säger med jämna mellanrum att "jaa, livet går fort" o bla bla.. kom o tänka på att är de så jävla underligt egentligen när vi aldrig lever i nuet utan jämt ska ligga före. vi ska fan va före med allt hela tiden.
tex idioter som börjar julpynta o handla julklappar i oktober. liksom för helvete, kan vi smälta sommaren o låta hösten få va lite. näää, för då ska de ut o handlas julklappar elle ännu värr, börja rota fram skit pyntet på vinden (som dom för övrigt vet precis vart de står eftersom dom är så jävla kåta på o pynta redan året innan när dom packa ner skiten, så dom ställer kartonger o allt annat skräp så lätt tillgängligt som möjligt).
eller om vi tar som exempel idioter som lanserar bilar eller tv spel år 2008, då är plötsligt nya modellen av typ saab från -09 eller nya NHL som egentligen ska vara från 2008, heter NHL 2009. är inte de jävligt mysko..

inte för ja egentligen bryr mig ett skit av vad dom döper saker till men själva grejen att vi hela tiden påskyndar allt som vi vet kommer o komma, de gör mig lite smått frustrerad. inget jag går runt o tänker på hela dagarna o som fyller min vardag men kom ändå o börja tänka på de.
om vi inte skulle vara så jävla stressade o framfusiga, vilket jag själv är iof men om vi skulle varva ner lite o låta saker ha sin tid skulle vi inte behöva o typ klaga på att allt går så fort. ja kan lova att tex NHL 2009 kommer o komma, men inte 2008! nu vet jag inte helt säkert att just de är så i tv-spels branschen
att dom gör så men har för mig de va så förr, kan inte bry mig mindre om tv spel men de va bara ett exempel. kom inte operativ systemet windows som hette 2000, de kom väl i typ slutet av 1998. om dom nu så gärna vill döpa sånna saker så dom ligger typ rätt i tiden kan dom då inte göra det mera rimligt.

va dags för ett inlägg kände jag så de fick bli lite funderingar.. 
förövrigt så är de jävligt dåligt på tv en kväll som denna.. tråkigt, borde inte bajs kanalerna tänka till lite nu när minusgraderna börja komma, borde dom inte fatta att folk är mer hemma nu.. borde dom inte släppa lite nya program och sånt! fyfyfy... orkar inte med den där låtsasgarvande Martin Timell längre. börja bli dags o sträcka sig tillbaka lite.. Precis som den där jävla Per Gessle! FÖR HELVETE PERA!! Din karriär tog slog efter gyllene tider.. för helvete kom igen, skriva låtar om nån jävla spegelboll, käka svamp kan du väl gärna göra men ge fan i papper o penna då!

nää nu börjar primo paolo på tv4+, får se vad den tuffingen har pyntat ihop!
ta vara på varann och kör med dubbdäck, o då menar ja inte kondomen näcken! 

PUSS O KRAM och slick i naveln!


 

Kommentarer
Postat av: Tara.

pusspuss :P

2008-11-10 @ 01:11:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0